家事問題好戲派

相信有參加過職青的團友都習慣了聚會遲開始的了,但…….今次居然 13:15 已開始聚會,簡直是奇蹟~~~~~

由於是次負責人劉倩瑜執事未能出席主持大局,只好由團長出馬,把原先打算由真人演出的2個個案(倩瑜執事提供),以口述方式表達。

二月團契
家事問題好戲派

場景一 生日驚喜

地點 ﹣家中
人物 ﹣媽媽、女兒 加 爸爸

媽:快d換衫啦!爹哋好快返到。
女:知喇!咁使唔使帶相機呀?果度好多野影喎!
(門鐘響,媽開門,爸爸站門外)
媽:你咁快返到嚟!真係好,仲以為今日星期六,好多人過關要排好耐隊。
女:爹地,快d換衫喇!我同你攞個公事包入房吖。
爸:換衫去邊?
女:去乾地公園睇烏龜,今日係你生日,我地去果度慶祝生日,
係咪好surprise呢?
媽:生日果個免入場費㗎!
爸:要去天水圍咁遠,我啱啱先響深圳返嚟九龍城咋喎!好攰呀!我都無話鍾意睇龜⋯(下刪五百字牢騷)

場景二 餐餐有飯開

地點 ﹣茶樓
人物 ﹣奶奶、兒子和孫女

奶:點解得你哋兩仔爺嘅?老婆妮?
兒:今日要加班唔嚟得。
奶:份咩工嚟呀,成日都話要加班!就算賺錢都唔係成日走咗去⋯你睇搞到個女瘦到隻鬼咁!
兒:工人日日有煮飯,係佢唔臭米氣,淨係食薯片。
孫:我有食飯呀爹地!但係d餸咁難食點樣食得多喎!你咁遲返屋企就硬係唔知啦!
奶:下!工人煮飯好難食?!咁唔得喎!不如叫你阿媽辭咗份工,或者搵份唔使加班既工。
兒:我一個人撐起頭家好大壓力,阿媽你明唔明即!
奶:咁不如我嚟你度住,咁咪解決囉!
孫:屋企得三間房,你嚟咗工人瞓邊度?
奶:咪同你瞓囉!鬼叫你要食飯。
孫:要同人地一齊瞓,我唔制!!我寧願唔食飯。

由於題材既現實亦敏感,有團友被勾起了心事,即時有團友開始分享生活點滴,氣氛是好,但由於出席人數比平日少,當然會差番少少,最突出的人物都未能出現聚會當中,否則……哈哈!(總之大家小心好好保重身子)

3月職青主題預告— 錢錢錢(究竟? 當家人因錢反目、因財失義,點算)